Цікаве

Програма Сота: що таке? Для чого потрібна*

Компанії України активно впроваджують електронний документообіг, хоча ще 3 роки тому він був чимось на зразок екзотики.

Мало хто розумів основний принцип роботи та довіряв ЕДО. Деякі організації досі чинять опір переходу та обмінюються документами «по-старому».

Бізнесмени вважають, що електронний документообіг — це складно і дорого.

Потрібно навчити співробітників, а також оновити технічну базу, придбати ПЗ, що, на їхню думку, пов’язано з великими витратами.

Насправді для доступу до систем ЕДО не завжди потрібно встановлювати софт.

Працювати можна й у «хмарі». Для цього передбачені спеціальні ресурси, наприклад, Сота.

Далі ми розповімо, що це таке, які переваги отримує компанія і як приєднатися до системи.

Що таке програма Сота

Сота — це не класичне програмне забезпечення, яке встановлюється на ПК, а веб-ресурс.

Він є аналогом популярної в Україні програми Медок. Вся робота здійснюється у «хмарі», тому вам не потрібно купувати дорогі потужні комп’ютери.

Можливості веб-ресурсу Сота

Сота володіє майже тим же функціоналом, що і програма Медок.

Ви або ваші співробітники зможуть:

  • отримувати або відправляти первинні документи;
  • подавати звітність у податкову, пенсійний та страховий фонди;
  • відправляти різні заяви в податкову, наприклад, про постановку на облік платника акцизного податку;
  • підписувати документи кваліфікованим електронним підписом.

Бланки регулярно оновлюються, тому ви можете не перейматися, що відправите звіт або накладну в застарілій формі.

Переваги Сота

Переваги Сота

Головна перевага, звичайно ж, в тому, що для роботи в Сота її не потрібно встановлювати на комп’ютер.

Наприклад, якщо у вашій компанії в програмах ЕДО працюють відразу кілька співробітників або відділів, доводиться налаштовувати сервер і клієнтські станції.

Що не завжди зручно. Сота, як «хмарний» сервіс, не вимагає цього.

Інші переваги:

  • Економія коштів. Не потрібно купувати ліцензію, платити за установку, налаштування та обслуговування програми.
  • Швидкий доступ до ЕДО. Після оплати тарифу користувач Сота відразу отримує дані для доступу до веб-сервісу. Компанія не втрачає час на розгортанні програмного забезпечення.
  • Надійне зберігання даних і захист від їх втрати. Вам не потрібно хвилюватися, що комп’ютер зламається, а в програмі відбудеться збій, і ви втратите базу даних. Ви можете отримати доступ до Сота з будь-якого пристрою, а база зберігається на захищеному сервері.
  • Своєчасне оновлення функціоналу під зміни законодавства. Не потрібно перейматися, що ваша версія ПЗ застаріла, або оновлювати її вручну.
  • Веб-сервіс не прив’язаний до одного ПК, тому Сота доступна з будь-якого пристрою та з будь-якої точки світу.

В цілому, програма істотно заощаджує апаратні ресурси та дозволяє протягом 1 дня розгорнути сервіс електронного документообігу.

Варто відзначити й централізоване виконання операцій зі створення резервних копій бази даних і оновлення версій.

Ці дії відбуваються одночасно для всіх користувачів.

Як отримати доступ до веб-сервісу Сота

Для реєстрації в системі Сота потрібний кваліфікований електронний підпис.

доступ до веб-сервісу Сота

Отримати його можна в будь-якому центрі сертифікації ключів, що акредитований податковою службою або Мін’юстом. Наприклад, АЦСК «Україна».

Що стосується самого веб-сервісу, то бухгалтерську програму Сота можна знайти на сайті ukrzvit.ua у відповідному розділі.

Після того, як ви потрапите на ресурс з ПЗ, виконайте наступне:

  1. У правому верхньому куті натисніть «Увійти».
  2. Перейдіть до розділу реєстрації. У реєстраційній формі, що відкрилася, вкажіть номер телефону, П. І. Б., електронну пошту, придумайте пароль.
  3. Введіть код підтвердження, який прийде в СМС.

Система надішле повідомлення про успішне завершення реєстрації та перенаправить до особистого кабінету.

Там ви зможете в тестовому режимі ознайомитися з функціоналом і можливостями програми.

Для повноцінної роботи в Сота потрібно придбати ліцензію і завантажити в обліковий запис сертифікати електронного підпису.

Якщо виникнуть питання або складності в реєстрації, зверніться за допомогою до фахівців компанії Укрзвіт.

Вони проконсультують телефоном або приїдуть до вас, щоб допомогти налаштувати доступ до сервісу.

*на правах реклами

Back to top button