У Київтеплоенерго пояснили – як кияни можуть реструктуризувати борги за опалення
Борги киян за тепло та гарячу воду перевалили за 4 мільярди гривень, повідомляє 1NEWS з посиланням на hromadske.radio.
Разом з тим десять найбільших боржників за опалення та гарячу воду в Києві винні понад 1,6 млн грн.
Як кияни можуть реструктуризувати борги за тепло онлайн – пояснення Київтеплоенерго:
Здебільшого це власники житла у центрі Києва площею понад 200 м². Наразі боржників закликають до реструктуризації заборгованості – просять укласти угоду про розстрочку боргів та виплачувати її частинами.
Як реструктуризувати заборгованість?
Пояснив Костянтин Лопатін, директор підприємства «Енергозбут» комунального підприємства «Київтеплоенерго».
На сьогодні регулювати заборгованість шляхом реструктуризації має можливість будь-який клієнт чи клієнтка, у яких є заборгованість. Ніяких особливих умов, окрім бажання врегулювати питання, не висувається. На сьогодні діють обмеження, накладені законом України про запобігання COVID-19. Ним введено мораторій на зарахування штрафних санкцій по заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Відповідно зараз, коли ще діє цей мораторій, є можливість реструктуризувати виконання грошових зобов’язань без додаткових платежів, без штрафних санкцій. Споживач чи споживачка могли задуматися про погашення заборгованості лише після того, як отримали повідомлення щодо надходження заяви до суду або наказу про сплату заборгованості. У такому разі також є два варіанти: завернутися з клопотанням про укладання мирової угоди або в добровільному порядку виконати рішення.
Пакет документів – стандартний. Це паспорт, ідентифікаційний код і документи щодо права власності. Якщо ж звертається не власник чи власниця, то потрібне доручення щодо вчинення певних дій. Залишити звернення з супровідними документами можна у дистанційному режимі, звернувшись через форму зворотного зв’язку спеціально для питань реструктуризації на сайті комунального сервісу або на сайті «Київтеплоенерго». Можна направити документи поштою або залишити пакет документації у скриньці для звернень, які знаходяться біля центрів комунального сервісу.