Світ

“Російський військовий корабель…”: в ЄС відмовились реєструвати бренд

 Російський військовий корабель... : в ЄС відмовились реєструвати бренд

Фото: Соцмережі

Прикордонники переконані, що авторство торговельної марки має належати державі Україна, бо на цій фразі вже заробляють багато ритейлерів

Держприкордонна служба України хоч і не змогла зареєструвати торгову марку в Євросоюзі, але зареєструвала її в Україні.

Суд ЄС відхилив апеляцію Державної прикордонної служби України на відмову Офісу інтелектуальної власності Європейського Союзу (EUIPO) зареєструвати слоган “Російський військовий корабель, іди на…” торговельною маркою на території ЄС. Про це заявив президент Загального суду Європейського Союзу Марк ван дер Вуде у вівторок, 13 листопада.

“Загальний суд, по-перше, відмовляє в позові, по-друге – зобов’язує адміністрацію Державної прикордонної служби України та EUIPO сплатити судові витрати”, – зачитав ван дер Вуде рішення суду.

Знаменитий лозунг, який став символом опору українців, опинився в центрі боротьби за товарні знаки між Державною прикордонною службою України та EUIPO.

Брюссельські юристи Андрій Буковнік і Тарас Кульбаба вперше подали заявку на торговельну марку ще 16 березня 2022 року від імені прикордонника, який і вимовив цю фразу на острові Зміїний. EUIPO відмовило в реєстрації, і суд ЄС підтримав це рішення.

В ЄС не погодились, що фраза, яка використовується на багатьох товарах, відповідає вимозі для того, щоб стати торгівельною маркою. У листі від липня 2022 року EUIPO заявив, що це гасло буде сприйнято як таке, що “суперечить загальноприйнятим принципам моралі, оскільки воно спрямоване на фінансову вигоду від того, що загальновизнано вважається трагічною подією”.

Проте в листі від грудня 2022 року EUIOP “знайшов” другу причину, мовляв, у фразі використовуються “вульгарні висловлювання з образливим сексуальним підтекстом”.

Прикордонники переконані, що авторство такої торговельної марки має належати державі Україна, бо на цій фразі вже заробляють багато ритейлерів.

Юристи подали апеляцію на відмову Офісу інтелектуальної власності ЄС в лютому 2023 року, але EUIPO знову відхилив її у грудні того ж року. Нинішнє рішення суду є відповіддю на апеляцію, подану в березні 2024 року.

Водночас Держприкордонна служба України зареєструвала цю торгову марку в Україні і продовжуватиме роботу, щоб не допустити можливих недобросовісних маніпуляцій навколо цього вислову.

Речник ДПСУ Андрій Демченко в коментарі Українській правді на програш апеляції в суді ЄС щодо реєстрації такого товарного знаку в Європі зазначив: “Прикро, що ухвалене таке рішення, але я переконаний, що Європейський Офіс Інтелектуальної Власності і європейські судові інстанції керуються нормами законодавства і ми маємо це прийняти.

Він також висловив надію, що там “так само не допустять можливих реєстрацій за будь-ким іншим”.

Раніше ми писали, що суд загальної юрисдикції ЄС вирішив скасувати штраф у розмірі 1,49 млрд євро, котрий Єврокомісія наклала на американську компанію Google у 2019 році за зловживання на ринку щодо продукту AdSense для пошуку. 

Єврокомісія подає на Угорщину до суду через її скандальний закон

Новини від 1News в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали та WhatsApp

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

four + one =

Back to top button