Цікаве

Обличчя воїна: оновлений NISSAN QASHQAI-2024. Що насправді новогоТест-драйв

Обличчя воїна: оновлений NISSAN QASHQAI-2024. Що насправді нового

Зустрічайте: вічно молодий Nissan Qashqai! Вісімнадцять років виробництва, більше 4 млн екземплярів, а виглядає наче вчора народився.

Власне, так воно і є. Бо це – найсвіжіша версія надпопулярного кросовера, серйозний рестайл 3-го покоління.

Усю його серйозність ми відобразили на відео:

А для тих, кому зручніше читати, підготували текстову версію нашого тест-драйву.

Якщо подивитися хронологію найпопулярнішого кросовера Nissan, то виявиться, що останнім часом він буквально кожен рік дивує чимось новеньким.

На початку 2022 року в Україні з’явився цілком новий Nissan Qashqai. У 2023-му в нас розпочалися продажі цього кросовера з м’якою гібридною системою MHEV, а трошки згодом – електрифікованого Qashqai з технологією e-Power. Ну а 2024-й приніс суттєве оновлення моделі у войовничому стилі, про яке ми зараз говоримо. 

Чому у войовничому? Річ у тім, що саме обладунками стародавнього японського воїна надихалися дизайнери, створюючи нову передню частину!

Але якщо обладунки самурая складалися з багатьох пластин зі сталі та шкіри, то тут основний художньо-бойовий елемент – такі собі коми з глянцевого пластику. У багатих версіях вони ще й оздоблені тисненням гарячою фольгою під назвою «сатиновий хром». От як тут, бо це комплектація N-Design. Причому нова. Такої раніше не було.

Тож нинішній Nissan Qashqai, ціна на який стартує з 1 109 890 грн, легше за все впізнати за величезною радіаторною решіткою, що складається з десятків глянцевих тривимірних елементів у формі коми. Але це ще не все.

Раніше Nissan Qashqai мав єдину смужку ходових вогнів, під якою розміщувалася фара. Нині тут дві смужки, суцільна та переривчаста, а фари (до речі, матричні вже починаючи з середньої комплектації Tekna) немов огорнуті цими смужками.

Форма задніх ліхтарів не змінилася, але вони отримали більш прозорий корпус та нові LED-елементи у вигляді тієї самої коми. До того ж з 3D-ефектом, адже ці коми, як пояснює Nissan, нібито пливуть у фарі. Що ж, побажаємо їм гарного плавання, а самі подивимося на диски.

Навіть у стандартну комплектацію Nissan Qashqai з технологією e-Power відтепер входять 18-ті диски з алмазним шліфуванням. Їхній розмір зростає разом з рівнем оснащення: в середніх версіях маємо 19-ті диски, а в топових – 20-ті. І такий вибір дисків є одним з найширших у сегменті.

З’явилися три нові кольори кузова: більш насичені Pearl White, Pearl Black та незвичний Deep Ocean. У залежності від освітлення він змінюється від темно-синього до металево-бірюзового. Окрім того, п’ять кольорів з кузовної палітри можна поєднати з контрастним чорним дахом.

У топових версіях багато дуже класного матеріалу – алькантари. А в новій комплектації N-Design (1 541 890 – 1 811 410 грн, в залежності від силової установки) алькантари ще більше – нею оздоблені панелі приладів, двері, підлокітники та навіть центральна консоль!

Фонового (або естетичного, як зве його Nissan) освітлення салону побільшало. LED-підсвітка з’явилася там, де раніше не було, наприклад на панелі приладів, і вибір кольорів тепер багатий. Налаштувати їх можна, не відриваючись від керма – це взагалі гарна риса кросоверів Nissan, тут майже все можна з керма налаштувати.

LED-підсвітка буде вже в комплектаціях N-Connecta (1 361 840 – 1 631 370 грн) та Tekna (1 454 890 – 1 724 410 грн), але тільки спереду. А в N-Design (1 541 890 – 1 811 410 грн) та Tekna+ (1 636 270 – 1 878 370 грн) діодну підсвітку отримують також і задні пасажири.

Зовсім трошки, але все ж покращено одну з найкорисніших для водія функцій Qashqai – Around View Monitor, або AVM. Система огляду навколо авто є фішкою Nissan, яку він запровадив ще у 2007 році, тобто один із перших. І вона є вже у стартовій комплектації!

А тепер тут з’явилися нові паркувальні лінії, з якими маневрувати на обмеженій ділянці простору стало ще зручніше. Хоча нам здається, що найзручнішою функцією системи AVM є можливість побачити картинку справа біля коліс – щоб не пошкодити диски, і широкий кут попереду – щоб не витягувати шию вперед, коли щось заважає бачити перешкоду справа або зліва.  

Відтепер колір шкал приладів на дисплеї змінюється на червоний у режимі Sport або на зелений у режимі Eco. А ще в панелі приладів з’явився новий, «мінімальний» режим відображення, в якому ви побачите лише обрану передачу, режим руху та швидкість. Нічого зайвого, такий собі цифровий детокс.

Що змінилося під капотом? Геть нічого. Але не тому, що Nissan відмовився робити тут революцію, а тому, що він її вже давно зробив.

Адже під капотом тестового кросовера працює силовий агрегат 1,5 VС-Тurbo. Лише три циліндри, але цей невеличкий двигун уміє змінювати свій робочий об’єм на декілька кубиків та ступінь стискання – від 8:1 до 14:1.

Це досягається завдяки зміні висоти підйому поршня, тобто за рахунок зсування ВМТ. Тут особливе кріплення шатунів, що з’єднуються з колінчастим валом через рухомий блок коромисел. Він, своєю чергою, з’єднаний з ексцентриковим валом та електромотором, який за командою електроніки змінює нахил коромисел, тобто й розташування ВМТ. Це дає змогу мотору перемикатися з режиму максимальної економії до режиму максимальної віддачі за лічені долі секунди.

Тож, з одного боку, маємо доволі складу конструкцію, а з іншого – дуже м’який та лагідний режим роботи двигуна. Адже ДВЗ не бере безпосередньої участі в обертанні коліс, він лише виробляє електричний струм, що потрапляє до батареї та електромотора, який вже й обертає колеса. Коробки передач немає взагалі – лише редуктор. І це вагомий плюс до надійності в цілому.

Тому складно назвати Nissan Qashqai e-Power звичайним гібридом. Радше це поєднання гібрида та електрокара. Хіба що останній не вміє заряджати сам себе. А Nissan Qashqai вміє.

Але це, знову ж таки, стосується Qashqai з технологією e-Power. Тому що є ще Qashqai MHEV, тобто м’який гібрид. Там двигун 1,3 та звична трансмісія, проте може бути повний привод, тоді як Qashqai e-Power виключно передньоприводний.

Але ж який динамічний! 190 конячок та 330 Нм відчуваються прекрасно: всього 7,9 секунди до сотні. До того ж коробка ніяк не втручається у процес розгону, бо коробки – пам’ятаєте? – тут взагалі немає. Але e-Power – це історія не лише про драйв, але й про економічність. Якщо дуже постаратися, можна вкластися в 4,4 л/100 км. Та навіть якщо це будуть більш реалістичні 5,5 л/100 км, то бака на 55 літрів вистачить на 1000 км.

Після оновлення покращилося оснащення не тільки топових комплектацій, але й стартової Acenta (1 109 890 – 1 507 740 грн). Там уже буде система безключового доступу, лінзовані LED-фари з автоматичним перемиканням дальнього світла, двозонний клімат-контроль та центральний дисплей 12,3 дюйма – такий самий, як тут. Також буде бездротовий Apple CarPlay і Android Auto та навіть навігація. 

А головне – повний набір систем безпеки. Він взагалі однаковий у всіх комплектаціях – від моніторингу сліпих зон до інтелектуального круїз-контроля. І це вигідно відрізняє Nissan Qashqai від більшості конкурентів, де ступінь безпеки залежить від комплектації.

Конструктивно підвіска не змінилася: стійки МакФерсон попереду та багатоважільна позаду. Але налаштування відтепер ще більш комфортні: оновлений Qashqai на 20-х дисках їде ледь не м’якше, ніж до оновлення на 18-х. Теж добра новина. Ну а нам уже час робити висновки.

Почнемо з дизайну, який можна вважати дуже вдалим і самобутнім. Переплутати Nissan Qashqai з іншими кросоверами просто неможливо! Яскравий та сучасний, він неодмінно буде привертати до себе увагу.  

Нова комплектація N-Design та й взагалі новий рівень оздоблення – це теж істотний плюс. Адже ми проводимо в машинах багато часу, і хочеться, щоб враження були приємними. Їх, безумовно, покращить також бездротовий Apple CarPlay і Android Auto – вже у стартовій комплектації, зауважте!

Технологію e-Power у поєднанні з ДВЗ, що змінює ступінь стискання, теж треба відзначити. Так, в ній при оновленні нічого не змінилося. Але ж вона все ще залишається унікальною – у конкурентів такого немає.

Тож якщо маєте гроші на нову автівку, радимо ретельно придивитися до оновленого Nissan Qashqai, бо він цього, безперечно, вартий.

 

САЙТ ТЕСТ-ДРАЙВ

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

four × three =

Back to top button