Сьогодні презентували членам Координаційної ради міста з питань реінтеграції …
Коли наші захисники повертаються додому, всі говорять про одну з головних проблем: щоб підтвердити свій статус, їм треба зібрати безліч документів у купі інстанцій.
Саме тому Київ, як сучасне цифрове місто, розробляє та впровадить «Електронний кабінет Захисника».
У ньому можна буде швидко замовити та оформити близько 45 муніципальних послуг та понад 140 — державних. Від соціальних і медичних — до освітніх і допомоги в працевлаштуванні.
Сервіс дозволить отримувати послуги за принципом «єдиного вікна». В смартфоні, не виходячи з дому, можна буде замовити одночасно всі доступні послуги, дізнатися інформацію щодо статусу заявки, отримати зворотній зв’язок після її розгляду.
Запустити роботу «Електронного кабінету Захисника» місто планує до кінця 2023 року.